یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده سیم و کابل، شرکت کوثر سپاهان است که تمام محصولات خود را با نام تجاری “سیم و کابل اختر” روانه بازار می‌کند. شرکت سیم و کابل اختر در سال 1385 در زمینه تولید انواع سیم و کابل فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله محصولات تولیدی از شرکت کوثر سپاهان می‌توان به کابل‌های خودنگهدار، انواع کابل آلومینیومی زمینی، کابل ارت فولادی بدون روکش، کابل ارت فولادی روکش‌دار و … اشاره کرد؛ تمام این کابل‌ها با رعایت استاندارد و اصول تولید می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند. این شرکت در شهر اصفهان تاسیس شده است و محصولات خود را با کیفیتی برتر روانه بازار می‌کند و به همین دلیل توانسته است جایگاه ویژه‌ و قابل توجهی در بازار به دست بیاورد و حتی میزان قابل توجهی از بازار صادراتی را به خود اختصاص دهد. این شرکت دارای تاییدیه وزارت نیرو، از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان  و گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار است همچنین دارای گواهینامه ISO 9001-2008 و … است. این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص و دستگاه‌ها و ماشین‌ آلات توانسته است که محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند و در عین حال رضایت اکثر مشتریان را به دست بیاورد. لازم به ذکر است که می‌توانید با اطمینان کامل محصولات استاندارد و بسیار با کیفیت تولید شده از این شرکت را تهیه و خریداری کنید.           

لیست قیمت سیم و کابل اختر

این شرکت‌ انواع سیم و کابل‌را با کیفیتی بسیار بالا تولید می‌کند و قیمتی بسیار مناسب برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، به صورتی که قیمت این محصولات به نسبت کیفیت آن‌ها کاملا مناسب است. لیست قیمت این محصولات به صورت روزانه به‌روز می‌شود و سپس در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با مشاهده لیست قیمت می‌توانید بسیاری از مشخصات فنی انواع سیم و کابل اختر را مشاهده کنید که از جمله این مشخصات می‌توان به سایز، قیمت و نوع و … اشاره کرد.   

ویژگی سیم و کابل اختر

این شرکت سیم و کابل‌های مختلفی را تولید می‌کند که هر کدام از آن‌ها دارای مشخصات و ویژگی‌های خاص خود هستند و جهت کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر سیم و کابلی را که خریداری می‌کنید دارای هادی مسی است می‌توان گفت که از مقاومت الکتریکی بسیار کمی برخوردار است و در برابر شرایط مختلف جوی گزینه بسیار مقاومی است.

در واقع سیم و کابل‌های مسی از پایداری مکانیکی خوبی بهره می‌برند و بهتر فرم می‌گیرند. و اما کابل‌های آلومینیومی تولید شده از این شرکت دارای وزن بسیار کمی هستند و در خط‌های انتقال هوایی کاربرد بیشتری دارند.

کابل‌های آلومینیومی که توسط این شرکت تولید می‌شوند از قیمت بسیار کمتری نسبت به نوع مسی برخوردارند می‌توان گفت که قیمت کابل‌های آلومینیومی تقریبا 1/3 قیمت کابل‌های مسی خواهند بود.

می‌توان گفت که هدایت الکتریکی کابل‌های آلومینیومی از نوع مسی کمتر است اما مقاومت آن بیشتر خواهد بود. با این وجود اگر که کابل‌های آلومینیومی را به درستی انتخاب کنید قطعا کارایی و عملکرد بهتری از آن‌ها را در شبکه‌های برق مشاهده خواهید کرد. بنابراین در هنگام خرید حتما به کیفیت این محصولات دقت کنید.

میزان انعطاف پذیری مناسبی دارد. دارای عایقی از جنس پی وی سی است و روکش کابل آن به رنگ طوسی می‌باشد. این رنگ سبب شناسایی سریع و کد گذاری راحت‌تر می‌شود. به همین دلیل در سیستم‌های مختلف استفاده می‌شود.

به صورت کلی از این کابل برای انتقال سیگنال آنالوگ در دستگاه‌های فکس و هشدار آتش سوزی و همچنین در انواع دریافت کننده‌ها و فرستنده‌های رادیویی نیز استفاده می‌شود.

کابل زمینی تلفن

نمایندگی فروش سیم و کابل اختر

تمام محصولات این شرکت را می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از نمایندگی‌های رسمی این شرکت تهیه و خریداری کنید. خرید از نمایندگی‌های معتبر موجب می‌شود، که از قیمت مناسب محصول بهره ببرید و حتما یک محصول اصل و با کیفیت را تهیه و خریداری کنید.

این نمایندگی‌ها به صورت مستقیم با شرکت در ارتباط هستند بنابراین محصولات اصل و با کیفیتی را ارائه می‌دهند. فروشگاه اینترنتی کابل کاشان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های رسمی سیم و کابل اختر است که تمام محصولات این شرکت را یعنی سیم و کابل‌های برق ساختمانی و صنعتی را با کیفیت عالی به دست مشتریان می‌رساند.

این فروشگاه معتبر تمام محصولات را به صورت مستقیم و کاملا بی‌واسطه عرضه می‎کند تا مشتریان به راحتی و به بهترین شکل محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. کابل کاشان کالاهای استاندارد و کاملا مرغوب را به دست مشتریان می‌رساند و در این زمینه بسیار موفق بوده است و توانسته که رضایت و اعتماد بسیاری از مشتریان را به دست بیاورند.

در حالت کلی می‌توان گفت که تمام نمایندگی‌های فروش تحت نظر شرکت مربوطه هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی نمایندگی از آن‌ها سلب خواهد شد؛ بنابراین با خیالی راحت می‌توانید که انواع سیم و کابل اختر از این نمایندگی‌های رسمی خریداری کنید.

کابل فرمان 16 رشته

انواع کابل آلومینیومی زمینی سیم و کابل اختر

کابل‌های آلومینیومی که توسط شرکت کابل اختر اصفهان روانه بازار می‌شوند قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به کابل‌های مسی دارند که همین مسئله موجب شده است که هزینه نهایی کابل کشی تاسیسات برقی بسیار کمتر شود. این نوع کابل‌ها را می‌توان برای هر مسافتی استفاده کرد لذا در سایزهای مختلف با آمپراژهای مختلف روانه بازار می‌شوند.

کابل‌های آلومینیومی زمینی به صورت تکفاز و سه فاز تولید می‎شوند، که نوع تکفاز آن تشکیل شده از یک هادی فاز و یک هادی نول است و سپس در ساختار آن یک عایق ضخیم وجود دارد؛ این عایق ضخیم موجب می‌شود که کابل به راحتی به صورت دفنی استفاده شود.

کابل‌های آلومینیومی زمینی که توسط این شرکت تولید می‌شوند در سایزهایی همچون 2*10، 2*16، 2*25، 2*35 روانه بازار می‌شوند؛ که اغلب دارای قرقره‌های 1000 متر به بالا هستند. و اما کابل آلومینیومی سه فاز هم در اندازه و سایز‌های مختلفی به تولید می‌رسد و معمولا به صورت 4 و 5 رشته تولید می‌شوند.

این نوع کابل‌ها هم از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و اگر سایز درستی را انتخاب کنید قطعا هزینه‌های کابل کشی به اندازه قابل توجهی کم می‌شود. تمام کابل‌های آلومینیومی زمینی از کیفیت و عملکرد بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل می‌توان مطابق با نیازتان آن‌ها را با خیالی راحت تهیه کنید.

انواع کابل خودنگهدار سیم و کابل اختر

یکی از اصلی‌ترین محصولات تولیدی شرکت کابل اختر اصفهان، کابل‌ خودنگهدار است که در اندازه و سایزهای مختلفی روانه بازار می‌شوند. در واقع کابل‌های خودنگهداری که توسط این شرکت تولید می‌شوند به صورت تک فاز و سه فاز در اندازه‌های 3 تا 6 سیمه با سایزهای 16 الی 120 میلی‎متر مربع روانه بازار می‌شوند.

کابل‌های خودنگهدار معمولا از جنس آلومینیوم تولید می‎شوند به همین دلیل با قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به کابل‌های مسی روانه بازار می‌شوند. در واقع کابل‌های خودنگهداری که توسط شرکت کابل اختر اصفهان تولید می‌شوند در مسافت‌های طولانی به منظور برق رسانی به مزارع، باغ، ویلا و … کاربرد دارند.

احتمال به سرقت رفتن این نوع کابل‌ها بسیار کمتر از نوع مسی است لذا هم قیمت کمتری دارند هم وزن آن‎ها بسیار سبک است. از جمله کابل‌های خودنگهدار تولیدی ا این شرکت، کابل خودنگهدار فشار ضعیف و 20 کیلو ولت است.

این نوع کابل‌های آلومینیومی دارای دو رنج ولتاژی متفاوت هستند که هر کدام از آن‎ها مشخصات فنی مختلفی دارند و در واقع در موارد مختلفی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایزهای مختلفی که برای این کابل‌ها وجود دارد باعث می‌شود که هر کدام از آن‌ها را برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار ‌دهند. کابل‌های خودنگهدار این شرکت بسیار با کیفیت هستند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند از عملکرد بسیار عالی هم برخوردار هستند.

کابل فرمان

بهترین معیار انتخاب سیم و کابل

برای خرید بهترین سیم و کابل لازم است که به نکات زیر توجه کنید:

بروزرسانی 25.07.00