قبل از بررسی سیم و کابل پارسیان بایستی بگوییم ستون اصلی هر راه اندازی صنعتی و یا کارخانه‌ای سیم و کابل‌های برقی هستند و البته برای ساختمان‌سازی در پروژه‌های مختلف هم عضو اصلی هستند. به صورتی که با قطعی یا خرابی کابل‌ها حتی شده برای یک لحظه، تمام سیستم متوقف می‌شود و نمی‌تواند که به عملکرد خود ادامه بدهند.

و این توقف و زمان از دست رفته می‌تواند که ضرر زیادی را برای شرکت یا کارخانه متحمل شود. بنابراین لازم است که بهترین سیم و کابل را خریداری کنید و از آن‌ها نیز به خوبی مراقبت کنید. در این صورت می‌توانید که طول عمر آن‌ها را هم تضمین کنید. اگر به دنبال بهترین برند سیم و کابل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سیم و کابل پارسیان را تهیه و خریداری کنید.

 برند پارسیان تمام تلاش خود را برای تولید بهترین محصولات انجام داده است به همین دلیل کیفیت فوق العاده‌ای دارند. اصولا سیم و کابل‌های برند پارسیان از جمله بهترین برندهای موجود در بازار است که توانسته رضایت اکثر مشتریان را به خود جلب کند. این شرکت مجهز به ماشین آلات پیشرفته‌ای است و در کنار آن از پرسنلی متخصص برخوردار است که تماما در کنار هم منجر به تولید محصولات بی‌نظیری می‌شوند. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید و بدون دلهره قطعی یا خرابی این محصولات می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید

سیم و کابل پارسیان

تاریخچه شرکت کابل افشان پارسیان

در سال ۱۳۹۳ شرکت تولیدی و صنعتی کابل افشان پارسیان تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید برق و کنترل (تخت و گرد) و کابل‌های جوش که معمولا برای آن‌ها روکش یا عایق لاستیکی استفاده کرده‌اند، در استان اصفهان تاسیس شد. این کابل‌ها را می‌توان در مکان‌هایی با شرایط سخت و خاص مورد استفاده قرار داد.

این شرکت در زمینی به مشاحت حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع تاسیس شد و مجهز به سالن تولید و تاسیساتی به اندازه ۲۴۰۰ متر مربع است. ماشین آلات تهیه شده این شرکت از کشور ایتالیا یعنی شرکت BANDRA تهیه شده‌اند و در عین حال مجهز به سیستم‌های کنترل کیفیت پیشرفته‌ای برای تولید بهتر و برتر است. این شرکت توانسته که گواهینامه‌های ملی و بین المللی همچون ISO9001:2015، ISO10004:2018، ISO45001:2018، IEC ۶۰۵۰۲ و IEC ۶۰۲۴۵ است.

گفتنی است که آزمایشگاه‌های این شرکت مجهز به دستگاه‌های تست کابل لاستیکی پیشرفته‌ای هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون تست مقاومت عایقی، تست مقاومت الکتریکی، دستگاه اندازه گیری استقامت کششی و… اشاره کرد. مواد اولیه‌ای که برای تولید سیم و کابل‌های خود تهیه می‌کند از جمله بهترین و مرغوب‌ترین مواد هستند که از شرکت VIGAR اسپانیا تهیه می‌شوند. برای تولید انواع سیم و کابل‌ها تمام استانداردهای لازم را رعایت کرده است بنابراین با خیالی راحت می‌توانید به این شرکت اعتماد کنید.

قیمت سیم و کابل پارسیان

استاندارد سیم و کابل پارسیان

شرکت کابل افشان پارسیان برای تولید محصولات خود تمام استانداردهای لازم را رعایت می‌کند به همین دلیل توانسته در زمره بهترین برندها قرار بگیرد. برای مثال این شرکت در حال حاضر می‌تواند حدود ۳۰ تن کابل توضیع LV و کابل جوش را در ماه بر اساس استانداردهای مختلف تولید کند. از جمله این استانداردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
استاندارد IEC ۶۰۵۰۲
استاندارد IEC ۶۰۲۴۵
استاندارد VDE ۰۲۸۲
استاندارد VDE ۰۲۵۰
این مورد یعنی این که این شرکت می‌تواند که طیف وسیعی از نیازهای شرکت را برآورد کند. زمانی که سیم و کابل پارسیان مطابق استانداردهای روز عمل کند یعنی این که می‌توان بدون دغدغه محصولات این شرکت را خریداری کرد، چرا که کیفیت آن‌ها تضمین شده است.
تاییدیه کابل افشان پارسیان
در حقیقت این شرکت با تولید محصولات با کیفیت توانسته که از سازمان‌های مختلفی تاییدیه‌های مربوطه را دریافت کند. زمانی که یک برند از طرف سازمان‌های مختلف تاییدیه دریافت کند بدون دلهره می‌توان برای خرید محصولات آن‌ها اقدام کرد. شرکت کابل افشان پارسیان از این امر مستثنی نیست بنابراین برای خرید سیم و کابل‌های این برند لحظه‌ای درنگ نکنید.

خرید سیم و کابل پارسیان

خرید سیم و کابل پارسیان

خرید سیم و کابل کار آن چنان ساده‌ای نیست لذا کوچک‌ترین اشتباه ممکن است که آخرین اشتباه شما شود. اصولا سیم و کابل‌ها تجهیزات بسیار مهمی در هر پروژه خواهند بود بنابراین در انتخاب برند و کیفیت محصولات حساسیت بالایی را صرف کنید.

اگر کیفیت ساخت را به همراه کیفیت عملکرد فوق العاده می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم که محصولات برند پارسیان را تهیه کنید. اساسا محصولات این شرکت با توجه به استانداردهای داخلی و خارجی با بهترین و مدرن‌ترین ماشین آلات تولید شده‌اند بنابراین جای شکی در کیفیت آن‌ها باقی نخواهد ماند. علاوه بر کیفیت از قیمت مناسب و رقابتی برخوردار هستند و تنوع بسیار بالایی دارند که نیاز تمام مشتریان را برطرف خواهد کرد.

می‌توانید برای خرید محصولات این شرکت به فروشگاه اینترنتی کابل کاشان مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش محصولات پارسیان فعالیت می‌کند و آن‌ها را با قیمت مناسبی به دست مشتری می‌رساند. با خرید از کابل کاشان در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

تاریخ انتشار 1401/03/22

جهت دریافت لیست قیمت دکمه زیر را فشار دهید