سیم و کابل کسری

سیم و کابل‌هایی که تولید می‌شوند از جمله وسایل انتقال برق هستند که در واقع به عنوان تجهیزات اساسی و پایه در پروژه‌های ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتوجه به اهمیت این محصول لازم است که در انتخاب آن‌ها حساسیت و دقت بسیار بالایی را صرف کنید. در واقع بایستی سیم و کابل‌هایی را انتخاب کنید که جریان برق را بهترین نحوه انتقال دهند و در عین حال از روکشی مناسب برخوردار باشند که مغزی یا هادی آن‌ها آسیب نبیند و در نهایت از تمام خطرات و آسیب‌های احتمالی در امان بمانند. اگر در بازارهای فروش سیم و کابل گشتی بزنید، قطعاً برندهای مختلف با کیفیت‌های متفاوتی را می‌بینید که سیم و کابل کسری هم یکی از آن‌ها است. 

تمام ویژگی‌های خوبی که یک محصول بایستی داشته باشد را در محصولات این برند مشاهده می‌کنید. تنوع محصولات کسری آنقدر بالا است که می‌توان در شرایط خاص و یا معمولی هر نوع محصولی را که بخواهید تهیه کنید. علاوه بر گستردگی که در محصولات دیده می‌شود می‌توان به کیفیت بی‌نظیر آن‌ها اشاره کرد؛ این شرکت سازنده برای طراحی و ساخت محصولات خود تمام اصول و استانداردهای ملی و بین المللی را به نحوه احسنت پیاده‌سازی کرده است؛ بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید محصولات این شرکت معتبر را خریداری کنید. سال تأسیس این شرکت به ۱۳۸۹ بر می‌گردد که در ابتدای کار خود محصولاتش را با برند تجاری سیم و کابل رویان روانه بازار می‌کردند.

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ 

مشاهده انواع کابل افشان

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ 

کابل افشان

نمایندگی سیم و کابل کسری

باتوجه به اهمیت بالای سیم و کابل‌ها لازم است که حتماً محصولاتی با کیفیت و استاندارد را تهیه و خریداری کنید. متاسفانه این روزها در بازار فروش سیم و کابل‌ها شاهد فروش محصولات تقلبی و فیک هستیم که بسیاری از سودجویان محصولات تقلبی را با نام برندهای معتبر روانه بازار می‌کنند و به قول معروف از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

 اگر می‌خواهید که در دام این فریبکاران نیفتید و محصولات باکیفیت را خریداری کنید، بایستی به نمایندگی‌های معتبر هر شرکت مراجعه کنید و سیم و کابل‌های اصل را خریداری کنید. زمانی که به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید از اصل و استاندارد بودن سیم و کابل‌ها مطمئن می‌شوید. در واقع هر شرکت تولید کننده برای فروش و عرضه محصولات تولیدی خود نمایندگی‌هایی در سطح کشور دارد و محصولات خود را با اطمینان کامل به‌دست مشتریان می‌رساند. در صورتی که هر گونه خطایی از جانب نمایندگی‌ها شرکت سیم و کابل کسری اقدامات لازم را انجام می‌دهد و نمایندگی را از شخص مربوطه سلب می‌کند. باتوجه به آن چه که گفته شد می‌توانید که با اطمینان خاطر و اعتماد کافی انواع سیم و کابل‌های برند کسری را از نمایندگی‌های معتبر این شرکت تهیه کنید.

سیم و کابل

انواع سیم و کابل کسری

همان گونه که قبل‌تر اشاره کردیم تنوع و گستردگی محصولات برند کسری بسیار بالا است و می‌تواند نیاز تمام مشتریان را پوشش دهد. از جمله محصولات کسری می‌توان به کابل افشان، سیم ارت، کابل مفتولی (کابل خشک)، کابل ارت، انواع تلفنی و برقی، کابل‌های شبکه، کابل‌های کواکسیال، کابل‌های ابزار دقیق و… اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها را در جهت استفاده در پروژه‌های مختلف صنعتی، تجاری و… مورد استفاده قرار می‌دهند؛ در ادامه برخی از محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سیم و کابل برق کسری

سیم نسوز برند کسری

سیم نسوز کسری یکی از محصولات باکیفیت تولید شده شرکت سیم و کابل کسری است. این سیم و کابل‌ها از پوششی که ضد آتش است برخوردار هستند و به نوبه خود در انواع مختلفی روانه بازار می‌شوند. این مددل سیم را در تنورهای برقی، هیترهای الکتریکی، اجاق‌ها و… مورد استفاده قرار می‌دهند. بسیاری از سیم‌های نسوزی که تولید می‌شوند از روکش فایبرگلاس بهره می‌برند که می‌توانند در دماهای بالا یعنی تا ۷۵۰ درجه سانتی‌گراد به عملکرد خود ادامه دهند. کاربرد سیم‌های نسوز کسری در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، دکل‌های نفتی، صنایع کشتی‌سازی و غیره خواهد بود. سیم‌های نسوز برند کسری در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

سیم کیسه‌ای برند کسری

سیم افشان خشک یا همان سیم کیسه‌ای کسری از عایق PVC برخوردار است؛ بیشتر به کابل تغذیه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد کابل کیسه‌ای کسری به عنوان کابل پاور در در تجهیزات اداری، تجهیزات صوتی تصویری است. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، باتوجه به کیفیتی که دارد، بسیار مناسب است. سیم کیسه‌ای کسری معمولاً در اندازه ۰.۵+۲ روانه بازار می‌شود.

سیم نایلونی برند کسری

سیم نایلونی که توسط شرکت کسری تولید می‌شود از جمله سیم‌های دو رشته‌ای است. دو رشته سیم معمولاً فاز و نول هستند که در کنار هم قرار گرفته‌اند. این مدل سیم کسری بیشتر در وسایل برقی که توان مصرفی آن‌ها کم است استفاده می‌شود؛ یعنی در وسایلی همچون لوستر، اتو کاربرد دارد. روکش این سیم به رنگ سفید است و در اندازه و ابعاد مختلف روانه بازار می‌شوند.

کابل خشک برند کسری

کابل خشک برند کسری یا سیم خشک دارای هادی‌های آلومینیومی یا مسی هستند که در برخی از آن‌ها عایق وجود دارد و در برخی دیگر عایقی وجود ندارد. انعطاف‌پذیری در این مدل کابل‌ها وجود ندارد و برای ولتاژهای ۳۰۰ ولت تا ۵۰۰ ولت قابل استفاده خواهد بود. از جمله ویژگی‌های این کابل می‌توان به مقاومت بالا، تنوع بالا اشاره کرد که اکثراً در سیم کشی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع سیم و کابل سیلیکونی

سیم ارت برند کسری

سیم ارت برند کسری سیمی است که برای جلوگیری از برق گرفتگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر تجهیزاتی که برای عملکرد خود از جریان برق استفاده می‌کنند، احتمال دارد که دچار نشتی جریان شوند و این نشتی جریان هم به کاربر هم به دستگاه آسیب می‌زند؛ برای مثال از این سیم برای خودروها، پریزها، ماشین لباسشویی، یخچال و… استفاده می‌کنند. با استفاده از این سیم می‌توان که ایمنی را چند برابر کرد. اساساً برای ایجاد سیستم ارتینگ از سیم ارت و چاه ارت استفاده می‌کنند که در نهایت این جریان نشتی را به زمین منتقل می‌کند.

سیم افشان برند کسری

باتوجه به انعطاف‌پذیری که در این مدل سیم دیده می‌شود، معمولاً آن‌ها را با نام سیم‌های نرم و منعطف هم می‌شناسند. این مدل سیم از تعداد بسیار زیادی از رشته‌های نازک مسی تشکیل شده است که معمولاً برای ولتاژهایی از ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت قابل استفاده خواهد بود. مشخصاتی که برای سیم‌های افشان در نظر گرفته شده است، باعث می‌شود که بگوییم سیم یا کابلی است که مابین مشخصات فنی دو سیم مفتولی و نیمه افشان قرار می‌گیرد. لازم است بدانید که هزینه تولید این مدل سیم و کابل بالاتر از سایر سیم‌ها است به همین دلیل از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

می‌توانید انواع سیم کابل کسری را یعنی سیم و کابل ارت، کابل مفتولی، کابل‌های شبکه، کابل افشان و کابل‌های خشک را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بهترین کیفیت از نمایندگی‌های معتبر این شرکت تهیه کنید.

کاربرد سیم و کابل کسری

باتوجه به آن‌چه که تا به حال گفتیم سیم و کابل‌های برند کسری از مشخصات متفاوتی برخوردار هستند که معمولاً هر کدام از آن‌ها را برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌دهند؛ یعنی نمی‌توان گفت که سیم و کابل افشان و مفتولی یکی هستند و کاربرد آن‌ها هم فرقی ندارد؛ این تصور اشتباهی است. برای مثال بعضی از سیم‌ها با توجه به عایقی که دارند و ساختاری که دارند می‌توانند در محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار بگیرند. 

در حالت کلی تنوع محصولات شرکت سیم و کابل کسری بسیار بالا است به همین دلیل بسیاری از آن‌ها را در محیط‌ها بیرونی و بسیاری دیگر را در محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌دهند؛ برای مثال سیم‌های نسوز می‌توانند که دمای ۹۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند، برای همین در تنورهای برقی و هیترها کاربرد دارند. کاربرد سیم‌کیسه‌ای به عنوان یک کابل پاور برای تجهیزات اداری و صوتی تصویری خواهد بود. سیم‌های نایلونی که ساخته می‌شوند در لوسترها و اتوها کاربرد دارند و در نهایت در رابطه با کابل‌های خشک باید بگوییم که در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع و گستردگی محصولات این شرکت بالا است و می‌تواند که نیاز تمام مشتریان را به‌خوبی پوشش دهد.

انواع سیم و کابل

قیمت سیم و کابل کسری

در رابطه با قیمت این محصولات لازم است بگوییم قیمت آن‌ها نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است؛ البته با توجه به بالا و پایین شدن قیمت دلار و ارز نمی‌توان قیمت واحدی و مناسبی برای محصولات این شرکت ارائه داد، به همین دلیل به صورت روزانه لیست قیمت محصولات این شرکت توسط نمایندگی‌های معتبر به‌روزرسانی می‌شود. تمام محصولات این شرکت از قیمت مناسبی برخوردار هستند به همین دلیل رضایت اکثر مشتریان را به خود جلب کرده است. قیمت یک فاکتور بسیار مهم است، اما نباید در خرید خود آن را اولویت قرار دهید؛ سعی کنید به کیفیت توجه بیشتری داشته باشید تا در آینده با خسارت‌های مالی و جانی برخورد نکنید. به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصولات کسری از کیفیتی برتر برخوردار هستند و در عین حال قیمت مناسبی دارند.

سخن نهایی

ممنون از اینکه ما را تا پایان مقاله «سیم و کابل کسری» همراهی نمودید؛ نظرات و سؤالات خود را برای کابل کاشان کامنت کنید.

نوشته شده در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیم و کابل کسری
فهرست مطالب

جهت دریافت لیست قیمت دکمه زیر را فشار دهید